Pékpont - a minőségi közösségi kampány
A Pékpont számára is létfontosságú az online megjelenés. Ne feledjük, a tudatos arculatépítés, az állandó online jelenlét, az ismertség...új vevőket, piacokat generál.
Főbb feladataink a következők voltak:
- Stratégia és kommunikáció tervezése, grafikai tervezés, szövegírás, média tervezés és vásárlás
- Facebook oldal létrehozás, kezelés
- Blog létrehozás, kezelés
- YouTube csatorna kezelés
- Online kampányok szervezése
Facebook:
A márkának korábban nem volt Facebook oldala.
A 2015. februárjában indított oldalnak a hirdetéseinknek és az ötletes, minőségi tartalomnak köszönhetően jelenleg több mint 17 500 like-olója van.
Hetente öt poszttal jelentkezünk, általában saját recepteket, pékárukkal kapcsolatos érdekességeket és képeket osztunk meg.
Egy-egy poszt, átlagosan 3-7 ezer embert ér el, a posztok átlagosan 100-300 like-ot kapnak.
A videós posztjaink a legsikeresebbek, ezek elképesztő megtekintési arányt produkálnak, viszonylag kis ráfordítással.
Blog:
A blogon a Pékpont saját receptjeit osztjuk meg, melyeket mi főzetünk le profi szakáccsal, mi stylingoljuk, fotózzuk és videózzuk.
A tavalyi évben, több mint 30.000-en kattintottak a blog oldalra.
A blogra a vállalati honlap és a Facebook oldal mellett hirdetésekkel tereljük a fogyasztókat.
YouTube:
A Pékpont YouTube csatornáján a videóinkat majdnem 100.000 tekintették meg a tavalyi évben és a megtekintések száma ugrásszerű, folyamatosan növekvő tendenciát mutat.
Online kampányok szervezése:
Google Adwords kampány, amely a blogra irányítja az érdeklődőket.
Hirdetett YouTube videók.
Facebook hirdetések.