Mantaro termékcsalád
Van egy árharcos márkánk a retailben, és ezért nem hiteles a HORECA-ban?
Teremtsünk egy új brandet a hozzá tartozó sztorival, és csomagoljuk a kategóriatrendeknek megfelelően! Minél magasabb minőséget mutatunk, annál letisztultabb megjelenés kell. Először a csésze tűnik el, majd a kávészemek is. A színek mélyek, teltek, amik a gondos pörkölést, szakértelmet hitelesítik... ...és persze passzolnak az aktuális menedzser ruházathoz :-)
A csomagolóanyag a kategóriatrendeknek megfelelően matt, ami viszont a feketét tompítaná... Ezért választottuk az antracitszürkét, ami selymesebb, igazodik a fólia jellegéhez, és elegáns. A márka logója aszimmetrikus alnyomatként visz egy kis életet a monoton felületbe, és grafikájában jelzi a dél-amerikai származást. A koncepció és név nem az olasz kávéfogyasztásról, hanem a kávé származási helyéről szól.A logó betűhasználata hitelesíti a nevet, amit egy konkrét folyóról kapott, és a korai kultúrák rusztikus ábrázolásait idézi bizonytalan vonalvezetésével.
A három különböző pörkölést felülcímkéztük, hogy az egyenetlen fogyás ne okozzon felesleges csomagolóanyag raktározást. Így a tasak mindháromnál azonos, csak a címkékkel különböztetjük meg. A címkék zajos, urbánus színeket kaptak, amik a mai modern fogyasztói márkákat idézik, egyben a maja kultúra színes világára is utalnak… És ha már maja kultúra: természetesen az arany is megjelenik.
Az elegáns antracittal és a színes kategória matricákkal a fiatal, igényes, fizetőképes fogyasztókat célozzuk a baristákon keresztül, akik a minőségi kávékon túl egy hiteles történetet, és egy korszerű márkát kapnak.