• 51-lesaffre-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 52-lesaffre-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 53-lesaffre-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 54-lesaffre-1008x600-portfolio_slider.jpg
  • 55-lesaffre-1008x600-portfolio_slider.jpg

Lesaffre online megjelenés és arculat

Online arculat tervezésben és online megjelenésben is otthonosan mozgunk. A Magyarországi Lesaffre vállalati honlap megújítása és a Budafoki Élesztő, mint egyik főterméküknek a felhasználók felé való kommunikáció kialakítása volt a főcél, minden online csatornán.
Főbb feladataink a következők voltak:
- Stratégia és kommunikáció tervezése, grafikai tervezés, szövegírás, média tervezés és vásárlás
- Facebook oldal létrehozás, kezelés
- Blog létrehozás, kezelés
- YouTube csatorna létrehozás, kezelés
- Online kampányok szervezése

Facebook:
A márkának korábban nem volt Facebook oldala. 2015 augusztusában indult az oldal heti öt poszttal, ahol döntően saját recepteket, videós tartalmakat, képeket, konyhai tippeket, gasztronómiával kapcsolatos cikkeket és érdekességeket posztolunk.
Jelenleg csaknem 15 000 like-olója van az oldalnak. A videóinkat átlagosan 2000-3000 ember tekinti meg.
Az “egyszerűbb” posztok 5000-6000 emberhez jutnak el hirdetés nélkül, és így is nagyszámú feedback érkezik rájuk like-ok, megosztások vagy kommentek formájában.

Instagram:
Egy képre általában 25-35 like érkezik. Nagyon büszkék vagyunk erre az oldalra, mivel ezt kizárólag az érdekes tartalom miatt követik az emberek. Célunk, hogy az általunk használt #süssotthon tag bekerüljön a köztudatba

YouTube:
Eddig összesen több mint 112 000 megtekintésnél járunk és ezeknek a száma megállás nélkül növekszik. Átlagosan egy videót 1:30 percig néznek a felhasználók, ami kiemelkedően jó eredménynek számít!

Célzott online megjelenések:
Karácsonyi online minikampány a Nosalty.hu oldalon
Torta, pékáru és pizza kategóriaszponzoráció decemberben
Fogkefe és oldalbannerek
Text link hirdetések
Facebook hirdetések
YouTube hirdetések