Adaptáció és címkedizájn fejlesztés - Heineken
Több mint hat éve működünk már együtt hazai sörpiac egyik legmeghatározóbb szereplőjével, a Heineken Hungáriával. A közös munka gyümölcseként számos közkedvelt csomagolás, sikeres online akció, ATL-kampány és rengeteg további „apróbb” munka kötődik a nevünkhöz.
A legutóbbi nagyobb lélegzetvételű projektjeink során ismét a csomagolásfejlesztés területén szerzett több évtizedes tapasztalatunkat csillogtathattuk meg.
A Gösser Natur Radlert egy nemzetközi dizájn alapján kellett a magyar piacra adaptálnunk, míg az Arany Fácán esetében az új kiadás termékcsaládba való beillesztése volt a feladatunk. Utóbbi munka érdekessége, hogy a VFM (value-for-money) sörmárka eredeti dizájnját is mi készítettük évekkel korábban, és a termék piacra történő bevezetésében is aktívan részt vállaltunk. Mondani sem kell, jó érzés volt évekkel később ismét hozzányúlni a sikeres debütálásnak köszönhetően egyre népszerűbb, és ebből adódóan egyre tovább terjeszkedő márkához.