Címke design, redesign – Maspex Olympos
Az Apenta márka a hazai üdítőpiac egyik leginnovatívabb szereplője. Az elmúlt két évben erről már több ízben is tanúbizonyságot tett, mi pedig – legnagyobb örömünkre – be is számoltunk erről oldalunkon, hiszen a korábbi megújulásoknak és designváltásoknak is aktív szereplői voltunk. (itt bővebben)
A 2017-es évben újabb négy termékkel bővül a cég hazai portfóliója, amelyeket mi láthattunk először, hiszen a Kaméleon tervezőasztalán születtek.
A vitaminokkal dúsított Apenta VITAMIXX család legújabb tagja egy különleges ízpárosításból született. Az új Áfonyás-Levendulás Apenta VITAMIXX reményeink szerint gyorsan belopja majd magát a szénsavmentes ízesített vizek kedvelőinek szívébe.
Szintén örülhetnek, akik a kalóriacsökkentett Light családot részesítik előnyben, hiszen mostantól a klasszikus Narancs íz is megtalálható lesz a boltok polcain.
A legnagyobb újdonság 2017-ben azonban kétségtelenül az Apenta Japán Ízek termékcsalád, amely két változatban is igyekszik minket elkalauzolni a Felkelő Nap Országába. A Kumquat-Cseresznyevirág és a Yuzu-Alma-Zöldtea kombinációknak köszönhetően most bárki belekóstolhat Japán egzotikus ízvilágába.
Mondani sem kell, utóbbi csomagolásának megalkotása jelentette számunkra a legnagyobb kihívást, hiszen a klasszikus Apenta arculati elemeket és jegyeket kellett beillesztenünk egy egészen egyedi, japán kulturális sajátosságokat felvonultató dizájnba. Nem volt egyszerű feladat, de amikor meglátjuk a csomagolást a boltok polcain, a 2016-os esztendő egyik legizgalmasabb munkájaként tekintünk vissza a projektre.